Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ίσως να φταίει που δεν είμαι ΚΚΕ




Και βρέθηκα στη συνέλευση μαμά
και όλοι φώναζαν συνθήματα
«κάτω η πλουτοκρατία»
«κάτω το κεφάλαιο»
«κάτω η υπεραξία»
και τώρα σκέφτομαι
πως πρέπει να φωνάξω και εγώ ένα σύνθημα.
Ανασύρω από τη μνήμη μου
το τελευταίο που άκουσα στις ειδήσεις
«λευτεριά στο Λάκη Γαβαλά»
μα τι λέω,
αυτό δεν είναι επαναστατικό σύνθημα
και εγώ είμαι σε ηλικία επανάστασης.
Θα φύγω,
θα μαζέψω τα κουβαδάκια μου
και θα φύγω.
Θα πάω σε εκείνη την παραλία
με το κόκκινο χώμα
που χάνετε ο Φώντας γιατί έχει κόκκινα μούσια
και θυμάμαι όταν τον ρώτησα
γιατί είναι κουκουές
απάντησε:
«γιατί είναι το μόνο κόμμα που ταιριάζει με τα μούσια μου».
Τον αγαπάω τον Φώντα,
όχι γιατί είναι κουκουές,
όχι γιατί γράφει ποιήματα
ούτε γιατί είναι κοντός
και σε μια έρευνα διάβασα ότι
οι παιδεραστές είναι κοντοί,
αλλά γιατί πάντα έχει μια απάντηση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Warm Shadow 2

It's always Tea time

Στις Σκιές που δεν τις τρομάζει το Φως